شینزین لاسیمو ٹیکنالوجی کمپنی، لمیٹڈ
علم
گھر > علم > مواد

8 سی بی ڈی کے ثابت فوائد



1. درد اور انفلاسمی سے رعایت کرتا ہے

عام سی بی ڈی کے فوائد کے علاوہ، قدرتی درد کی امداد بہت سے افراد کی فہرست پر ہے. ثبوت سے پتہ چلتا ہے کہ دردابوں میں درد نیروونل ٹرانسمیشن کو روکنے کے ذریعہ کینابینائڈس درد کے ماڈیول میں مفید ثابت ہوسکتے ہیں. جرنل آف تجرباتی میڈیکل میں شائع 2012 کے ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ سی بی ڈی نے چھڑیوں میں زبردست سوزش اور نیوروپیٹک درد کو زبردست طور پر الجزائر کی رواداری کا سامنا کرنا پڑا. محققین کا خیال ہے کہ مریجانا کے سی بی ڈی اور دیگر nonpsychoactive اجزاء دائمی درد کے علاج کے لئے علاج کے ایجنٹوں کی ایک ناول کلاس کی نمائندگی کر سکتے ہیں.


2. اینٹی پیسکوٹک اثرات ہیں

ریسرچ سے پتہ چلتا ہے کہ سی بی ڈی فوائد میں اینٹی پیسکوٹک اثرات پیدا ہوتے ہیں. ایسا لگتا ہے کہ فارماسولوجیاتی پروفائل کے طور پر غیر معمولی اینٹپسائکوٹک منشیات کی طرح جیسے جانوروں کے مطالعے میں رویے اور نیوروکیمیکل تکنیک کا استعمال کرتے ہوئے دیکھا جاتا ہے. اس کے علاوہ، مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ سی بی ڈی انسانی تجرباتی نفسیات کو روکتا ہے اور ایک قابل ذکر حفاظتی پروفائل کے ساتھ، شازفینیا کے مریضوں میں کھلی کیس رپورٹوں اور کلینکیکل ٹرائلوں میں مؤثر ہے.


3. تشویش کم

پریشانی کے جانوروں کے ماڈل استعمال کرتے ہوئے مطالعہ اور صحتمند رضاکاروں کو شامل کرنے سے واضح طور پر سی بی ڈی کے اینیکسائولوٹک کی طرح اثر پیش ہوتا ہے. کیننیڈیڈول نے مریضوں میں سماجی تشویش کی خرابی کی شکایت کے ساتھ تشویش کم کردی ہے اور محققین کا خیال ہے کہ یہ گھبراہٹ کی خرابی کی شکایت، غیر معمولی اجتماعی خرابی کی شکایت، سماجی تشویش کی خرابی کی شکایت اور بعد میں صدمے کے کشیدگی کی خرابی کی شکایت کے لئے بھی مؤثر ثابت ہوسکتا ہے.


4. کینسر سے لڑنے میں مدد ملتی ہے

کئی سائنسی رپورٹوں سے پتہ چلتا ہے کہ سی بی ڈی فوائد میں اینٹیولوفیلیفیکٹو، پرو اپپٹوٹک اثرات شامل ہیں جو کینسر کے سیل کی منتقلی، آسنکن اور حملے کو روکنے میں شامل ہیں. 2006 میں فارماسولوژیو اور تجرباتی طبیعیات کے جرنل میں شائع ہونے والے پہلی مطالعہ میں یہ ثابت ہوتا ہے کہ سی بی ڈی نے مستحکم اور منتخب طور پر ترقی کی روک تھام کی. کینسر کے مختلف خلیوں میں مختلف چھاتیوں کی ٹینر سیل لائنز اور نمایاں طور پر کم طاقت کی نمائش کی.

2011 میں، محققین نے سیلولر میکانیزم پر روشنی شامل کی جس کے ذریعے سی بی ڈی نے سیل کی کینسر کے خلیات میں سیل کی موت کو جنم دیا. انہوں نے ظاہر کیا کہ سی بی ڈی نے دونوں کو ایسٹروجن ریسیسر-مثبت اور یسٹروجن ریسیسر-منفی چھاتی کا کینسر کے خلیوں کی ایک حراستی پر انحصار سیل کی موت کا حوصلہ افزائی کی. انہوں نے یہ بھی محسوس کیا کہ ٹییمر کے خلیوں میں سی بی ڈی کے مؤثر توجہ مرکوز غیر ٹومراگینیک، ماتم خلیات پر کم اثر پڑتا ہے.

سی بی ڈی غیر غیر زہریلا کمپاؤنڈ اور مطالعہ کے طور پر برتاؤ کرتی ہے کہ 6 ہفتوں تک فی دن 700 ملیگرام کی خوراکیں انسانوں میں زیادہ زہریلا نہیں دکھائے جاتے ہیں، یہ بتاتے ہیں کہ یہ طویل علاج کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے. نہ صرف تحقیقات ظاہر کرتی ہے کہ سی بی ڈی فوائد جن میں چھاتی کے کینسر کے خلیات سے نمٹنے کے اثرات بھی شامل ہیں، اعداد و شمار سے بھی پتہ چلتا ہے کہ یہ پھیپھڑوں اور کولناس کینسر کے حملے کو روکنے کے لئے استعمال کیا جا سکتا ہے، اس کے علاوہ اس میں گلیومس میں اینٹی ٹیومر کی خصوصیات موجود ہیں. لیویمیا کا علاج


5. متفق رہتا ہے

کینبیس صدیوں اور الٹیوں کی دھن کے لئے صدیوں کے لئے استعمال کیا گیا ہے. ریسرچ نے انکشاف کیا ہے کہ میں 80 سے زائد کینابینڈ مرکبات موجود ہوں

ماریجوانا، دونوں زہریلا THC اور غیر غیر زہریلا CBD جانوروں کے مطالعہ میں متلی اور الٹی سے چھٹکارا حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے. برٹش جرنل آف فارمیولوجی میں شائع ایک 2012 کا مطالعہ پایا گیا کہ سی بی ڈی فوائد بھی شامل ہیں جن میں مخالف ودیشی اور غیر معمولی اثرات شامل ہوتے ہیں جب وہ چوہوں پر زیر انتظام تھے.

محققین نے معلوم کیا کہ سی بی ڈی ڈیفاسک انداز میں کام کرتا ہے، مطلب یہ ہے کہ کم خوراکوں میں یہ زہریلا حوصلہ افزائی الٹی کو دھیان دیتا ہے، لیکن اعلی خوراک میں اس کے نتیجے میں کوئی وجہ نہیں ہوتی


6. پریشانیاں اور دیگر اعصابی معالج کا علاج کریں

اسٹینفورڈ یونیورسٹی میں محققین کی طرف سے کئے جانے والے ایک سروے کے مطابق والدین کو ایک فیس بک گروپ سے متعلق والدین کو پیش کیا گیا جو کینابائیڈول-افزائی کینن کے استعمال کے بارے میں معلومات کا اشتراک کرنے کے لئے وقف کیا گیا تھا. نونیسین کی ردعمل نے مطالعہ کے شامل ہونے کے معیار سے ملاقات کی: مرگی کا ایک تشخیص اور سی بی ڈی-ہموار گوبھی کے موجودہ استعمال. سیبیڈی کینن کا استعمال کرنے سے قبل اینٹی ایٹمی منشیات کی اوسط تعداد میں تھی. 12. 19 والدین کے 16 (84 فیصد) والدین نے اپنے بچے کی قبضے میں کمی کی اطلاع دی. ان میں سے دو (11 فیصد) نے مکمل جھگڑا کی آزادی کی اطلاع دی ہے، آٹھ (42 فیصد) نے قبضے کی فریکوئنسی میں 80 فی صد سے زائد کمی کی اطلاع دی، اور چھ (32 فیصد) نے 25-60 فیصد کی کمی کی کمی کی اطلاع دی. دیگر فائدہ مند اثرات میں اضافہ میں اضافہ، بہتر موڈ اور بہتر نیند شامل ہے؛ جبکہ ضمنی اثرات میں غفلت اور تھکاوٹ شامل تھی


7. ذیابیطس کے واقعات کو کم

2006 کے ایک مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ سی بی ڈی کے علاج کے ساتھ غیر موجودی ذیابیطس چوہوں میں غیر جانبدار چوہوں میں 86 فی صد کی وجہ سے ذیابیطس کے واقعات میں نمایاں طور پر ذیابیطس کے واقعات میں کمی آئی ہے. سی بی ڈی کے فوائدوں نے پروسوفریٹو سیٹاکائنز کے پلازما کی سطح میں بھی نمایاں کمی دیکھی ہے. سی بی ڈی سے علاج شدہ چوہوں کی پنکریاتی خالیوں کی ایک حیاتیاتی امتحان میں نمایاں طور پر انسولائٹس کو کم کیا گیا ہے.

2013 میں، امریکی جرنل آف میڈیسن نے ایک مطالعہ شائع کیا جس میں امریکی بالغوں کے درمیان گلوکوز، انسولین اور انسولین مزاحمت پر مریجانہ استعمال کے اثرات پر روشنی ڈالی. اس مطالعے میں 4657 بالغ مرد اور خواتین نے قومی صحت اور غذائیت کی امتحان سروے سے 2005 سے 2010 تک شامل کیا. شرکاء میں، 579 موجودہ ماریجو صارفین تھے اور 1،975 ماضی کے صارفین تھے. محققین نے پتہ چلا کہ موجودہ مریج کا استعمال 16 فیصد کم روزہ انسولین کی سطح سے منسلک تھا. انہوں نے مریجانہ استعمال اور چھوٹے کمر کی خامیوں کے درمیان بھی اہم ایسوسی ایشنز پایا، ایک ذیابیطس ذیابیطس علامات کے آغاز سے منسلک


8. کارڈیووسکول ہیلتھ کو فروغ دیتا ہے

برطانوی جرنل آف کلینیکل فارممونولوجی میں شائع 2013 کے ایک مطالعہ کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ سی بی ڈی ایک اعلی گلوکوز ماحول، سوزش یا جانوروں کے ماڈل میں قسم 2 ذیابیطس کے انضمام کی وجہ سے پرسکون نقصان کے خلاف حفاظت کرتا ہے؛ اس کے علاوہ، سی بی ڈی اس طرح کے ماحول کے ساتھ منسلک ویسکولر ہائیپرپیبلئم کو کم کرنے کے لئے ثابت ہوا.